Ledige stillingar

Statens pensjonskasse er den største leverandøren av offentleg tenestepensjon i Noreg. Vi forvaltar pensjonsrettar på 509 milliardar kroner for 1.430 verksemder og 1.069.000 tidlegare og noverande tilsette i stat, skule, forsking, apotek og organisasjonar.

Vi har om lag 400 tilsette og held til i nye lokalar på Skøyen i Oslo.

Klikk på lenkja for å få fram heile stillingsannonsen.

Ledige stillingar:

Dyktig på dokumenthåndtering og informasjonsforvaltning ?
Effektive og gode verktøy for dokumenthåndtering, informasjonsforvaltning og annen kontorstøtte er svært viktig i en virksomhet som vår. Vi arbeider hele tiden med å forbedre oss, og nå vurderer vi om vi skal i gang med en pilot på en samhandlingsløsning (Office 365). En viktig del av ditt arbeid vil være å få på plass en innholdsstrategi for våre dokumenter. Seksjonen har også en sentral rolle i digitaliseringsarbeidet i SPK. Seksjonen trenger en dyktig rådgiver. Vi ser etter deg som har høy faglig integritet og erfaring innen dokumenthåndtering/informasjonsforvaltning, og som evner å sette fagområdet på dagorden. Du skal bidra til at vi hever kompetansen vår innen dokumenthåndtering, og at de riktige løsninger brukes. For å få til dette, må du ha gjennomføringskraft. Du liker å jobbe selvstendig, samtidig som du samarbeider godt i linjen og på tvers i organisasjonen. Helhetstenkning faller naturlig for deg, du involverer andre, men du er også en tydelig kravstiller. Systemeieskapet til P360 ligger også i enheten.